Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10308
Назва: Features of Marketing Activity of Producers in Conditions of Globalization
Автори: Savych, Oleksandr
Ключові слова: management
marketing
globalization
transnational corporations
industrial companies
Дата публікації: 2015
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Savych O. Features of Marketing Activity of Producers in Conditions of Globalization [Text] / Oleksandr Savych // Journal of european economy. - 2015. - Vol. 14, № 1. - P. 49-56.
Короткий огляд (реферат): Producers are basic subjects of the world commodity market which carry significant part of world economy added value. All industrial companies are working in hard competitive conditions. The modern feature of any company activity is global processes` influence: competition from global companies’ side (transnational corporations), global preferences of consumers, necessity in production of standardization and high qualitative commodities, necessity in development of single global or regional marketing strategy and marketing mix. The modern state of industrial companies ‘marketing management has been considered at the article, problems of marketing management dedicated to globalization and strong competition have been determined. Modern features of the globalization and its influence at marketing management of industrial businesses have been studied at the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10308
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 14 (№1) Березень 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savych O..pdf129.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.