Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10688
Назва: Інтернет-маркетинг підприємства на основі контролю дискусій онлайн-спільнот
Автори: Пелещишин, О. П.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Пелещишин, О. П. Інтернет-маркетинг підприємства на основі контролю дискусій онлайн-спільнот [Текст] / О. П. Пелещишин // Система контролю в умовах глобалізації : закономірності та протиріччя : зб. тез доп. наук.-практ. конф. / ред. кол. : Я. Д. Крупка, М. С. Пушкар, С. І. Шкарабан [та ін.] ; відп. за вип. М. С. Пушкар. - Тернопіль : ТНЕУ, 2010. - С. 154-155.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10688
Розташовується у зібраннях:СИСТЕМА КОНТРОЛЮ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ : ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА ПРОТИРІЧЧЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
154-155.pdf131.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.