Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10807
Назва: Контролінг маркетингової стратегії підприємства
Автори: Будник, Л. А.
Блажей, І. О.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Будник, Л. А. Контролінг маркетингової стратегії підприємства [Текст] / Л. А. Будник, І. О. Блажей // Контролінг в Україні : сучасний стан і тенденції розвитку : зб. матеріалів круглого столу, [м. Тернопіль, 12 черв. 2012 р.] / відп. за вип. М. С. Пушкар. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - С. 21-24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10807
Розташовується у зібраннях:КОНТРОЛІНГ В УКРАЇНІ : СУЧАСНИЙ СТАН І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Будник.pdf129.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.