Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10825
Назва: Особливості прогнозування продажу товару
Інші назви: Pecularities of sales forecasting
Автори: Вільчинська (Лисюк), Олена Миколаївна
Рум'янцева, Катерина Євгенівна
Ключові слова: прогнозування
продаж товару
підприємство
методи
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вінниця, Інтеграційний вирір України: історія, сучасність, перспективи.
Бібліографічний опис: Лисюк О. М., Рум'янцева К. Є. Особливості прогнозування продажу товару / О. М. Лисюк, К. Є. Рум'янцева // Інтеграційний вирір України: історія, сучасність, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Вінниця, Том II. - Тернопіль: Крок, 2012. - С. 192-195.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10825
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ Microsoft Office Word.pdf820.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.