Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10901
Назва: СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ І КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ: ЗВ’ЯЗОК КОНЦЕПЦІЙ
Інші назви: SOCIALLY RESPONSIBLE MARKETING AND CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY: RELATIONSHIP OF THE CONCEPTS
Автори: Козин, Лариса Володимирівна
Ключові слова: соціально відповідальний маркетинг
соціальний маркетинг
корпоративна соціальна відповідальність
етична відповідальність
альтруїстична відповідальність
стратегічна відповідальність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Глобальні та національні проблеми економіки. - Миколаївський національний університет ім. В.О. Сухомлинського
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено взаємозв’язок соціально відповідального маркетингу і концепції корпоративної соціальної відповідальності як сучасного напрямку розбудови бізнес-середовища. Зроблено висновок про можливість трактування соціально відповідального маркетингу як прикладного втілення концепції корпоративної соціальної відповідальності, орієнтованого на формування довгострокових партнерських взаємин із своїми споживачами через задоволення їх потреб та інтересів у спосіб, який матиме довгостроковий позитивний ефект як для їх добробуту і добробуту суспільства в цілому, так і для фінансового та ринкового становища компанії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10901
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SOCIALLY_RESPONSIBLE_MARKETING_AND_CORPO.pdf359.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.