Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10905
Назва: Соціально-відповідальний маркетинг підприємств
Інші назви: Socially responsible marketing of the enterprises
Автори: Козин, Лариса Володимирівна
Kozyn, L. V.
Ключові слова: соціально-відповідальний маркетинг
корпоративна соціальна відповідальність
сталий розвиток
соціально-відповідальне споживання
комплекс маркетингу
socially responsible marketing
corporate social responsibility
sustainable development
socially responsible consumption
marketing mix
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Козин, Лариса Володимирівна. Соціально-відповідальний маркетинг підприємств [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Лариса Володимирівна Козин. - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - 239 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Козин Л. В. Соціально-відповідальний маркетинг підприємств. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Тернопільський національний економічний університет Міністерства освіти і науки України, Тернопіль, 2015. У дисертаційні роботі удосконалено методичний підхід до формування комплексу соціально-відповідального маркетингу, який відображає необхідність зміни конфігурації маркетинг-мікс у відповідності із обраним соціально-відповідальним курсом підприємства. Систематизовано використання практик СВМ провідними світовими компаніями-виробниками алкогольних напоїв; дано оцінку рівню впровадження і перспектив подальшого розвитку СВМ-підходів у діяльності українських лікеро-горілчаних підприємств. Розроблено підхід до формування поведінки споживачів через соціально-відповідальні маркетингові практики, спрямовані на послідовну трансформацію суспільного ставлення до алкоголю, особистісного ставлення до нього споживача і зміни його ціннісних установок у напрямку формування відповідальних схем поведінки. Сформовано схему побудови системи партнерських взаємовідносин підприємства-виробника з контрагентами на засадах СВМ. Запропоновано модель синтезу системи управління СВМ, що дає змогу забезпечити реалізацію стратегічних цілей підприємства-виробника через встановлення відповідності між застосуванням окремих інструментів соціально-відповідального маркетингу та потребами і очікуваннями споживачів алкогольних напоїв. Ключові слова: соціально-відповідальний маркетинг, корпоративна соціальна відповідальність, сталий розвиток, соціально-відповідальне споживання, комплекс маркетингу. SUMMARY Kozyn L. V. Socially responsible marketing of the enterprises. – On the right of manuscript. Dissertation for the scientific degree of the candidate of economic sciences, specialty 08.00.04 – Economics and management of enterprises (by types of economic activity). – Ternopil National Economic University, Ministry of Education and Science of Ukraine, Ternopil, 2015. In dissertation the methodical approach to the complex of socially responsible marketing formation is improved; it reflects the need to change the marketing mix configuration in accordance with the selected socially responsible course of the enterprise. The SRM-practices of the world’s leading producers of alcoholic beverages are systemized; the level of implementation and the perspectives of further development of the SRM-approaches in the activities of the Ukrainian alcoholic beverage companies are estimated. The approach to the formation of consumer behavior using socially responsible marketing practices through a consistent transformation of public and personal attitudes to alcohol, and change of consumer value systems towards the formation of responsible behavior schemes is developed. The scheme for constructing partnership relations between the manufacturer and counterparties based on SRM is formed. The synthesis model of SCR management that allows ensuring the realization of strategic goals of the manufacturer by establishing consistency between the enforcement of socially responsible marketing and the needs and expectations of alcoholic beverages consumers is proposed. Keywords: socially responsible marketing, corporate social responsibility, sustainable development, socially responsible consumption, marketing mix.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10905
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_Козин.pdf7.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.