Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10910
Назва: СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ФОРМА РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ НА РІВНІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Інші назви: SOCIALLY RESPONSIBLE MARKETING AS A FORM SUSTAINABLE DEVELOPMENT CONCEPT IMPLEMENTATION AT THE LEVEL OF ENTERPRISE MANAGEMENT
Автори: Козин, Лариса Володимирівна
Ключові слова: сталий розвиток
соціально-відповідальний маркетинг
корпоративна соціальна відповідальність
маркетинг взаємин
Дата публікації: 2013
Видавництво: Экономика Крыма. - Таврический национальный университет им. В.И. Вернадского
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано місце і роль соціально-відповідального маркетингу, як прикладного інструменту реалізації стратегії відповідального розвитку компанії. Підкреслено необхідність побудови комплексу виробництва, просування і розподілу у спосіб та з метою виховання системи суспільних цінностей і поведінських установок, спрямованих на свідомі, обґрунтовані реальними потребами, відповідальні кроків у сфері споживання товарів і послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10910
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
econkr_2013_1_81 (1).pdf368.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.