Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10923
Назва: СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ВИМІР МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОЇ КОМПАНІЇ
Інші назви: SOCIALLY-RESPONSIBLE MEASURING OF THE MODERN COMPANY’S MARKETING ACTIVITY
Автори: Козин, Лариса Володимирівна
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність
стейкхолдери
корпоративне громадянство
консюмеризм
соціально-відповідальний маркетинг
Дата публікації: 2013
Видавництво: Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Бібліографічний опис: Козин, Л. В. Соціально-відповідальний вимір маркетингової діяльності сучасної компанії socially-responsible measuring of the mode company’s marketing activity [Електронний ресурс] / Л. В. Козин // Економічний вісник національного технічного університету «Київський політехнічний інститут» : зб. наук. праць. – 2013. – № 10. – С. 334-339.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито логічну зумовленість інтеграції принципів корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) у маркетингову діяльність сучасної компанії. Охарактеризовано поняття соціально-відповідального маркетингу як практичне вираження цієї інтеграції на фоні співвідношення сутності і змісту концепції КСВ та маркетингу у його сучасному розумінні. У відповідності до класифікації складових маркетингу-мікс запропоновано кроки щодо вдосконалення компанією своїх маркетингових практик при здійсненні вибору на користь їх соціально-відповідальної орієнтації. Розроблено модель зв’язку переходу компанії до соціально-відповідального маркетингу із економічною ефективністю її діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10923
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
evntukpi_2013_10_57.pdf380.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.