Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11038
Назва: ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ТА СУЧАСНИЙ СТАН РИНКУ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УКРАЇНІ
Інші назви: HISTORICAL BACKGROUNDS OF FORMATION AND PECULARITIES OF THE MODERN STATE OF THE MARKET OF MARKETING RESEARCH IN UKRAINE
Автори: Сабецька, Тетяна Ігорівна
Ключові слова: маркетингові дослідження
маркетинговий ринок
методи маркетингових досліджень
ринок маркетингових досліджень України
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво журналу "Економіка і управління"
Бібліографічний опис: Сабецька Т.І. Історичні передумови становлення та сучасний стан ринку маркетингових досліджень в Україні / Т.І. Сабецька // Економіка і управління. – 2010. – №4. – С. 126–132.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сучасний стан та особливості розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні, вивчено динаміку основних показників, що його описують, виявлено головні проблеми розвитку вітчизняного маркетингового ринку та окреслено основні шляхи їх подолання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11038
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.