Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11161
Назва: РОЗРОБКА НОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ ЛАТЕРАЛЬНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ
Інші назви: THE DEVELOPMENT OF A NEW CONCEPT OF DEVELOPMENT OF AGRICULTURAL MECHANICAL ENGINEERING OF UKRAINE ON THE BASIS OF LATERAL MARKETING APPROACH
Автори: Сабецька, Тетяна Ігорівна
Ключові слова: латеральне мислення
латеральний маркетинг
ґрунтоощадне землеробство
no-till-технологія
точне (кероване) землеробство
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво "Наука і освіта"
Бібліографічний опис: Сабецька Т.І. Розробка нової концепції розвитку сільськогосподарського машинобудування України на основі латерального маркетингового підходу / Т.І. Сабецька // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць. - Випуск 257: В 7 т. - Т. V. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2009. - С. 1357-1365.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто сутність, основні положення та технологію латерального маркетингу на прикладі обґрунтування no-till-технології землеробства. На основі латерального маркетингового підходу розроблено та запропоновано нову концепцію розвитку сільськогосподарського машинобудування України
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11161
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.