Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11217
Назва: Information Culture in Higher Education: Criteria and Typology
Автори: Zamoryonova, Darya
Ключові слова: Information Culture
universities
types of information culture
4R
Resultoriented
Rule-following
Relationship-based
Risk-taking
the types of information culture in universities
students
teachers
staff
Дата публікації: 2015
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Zamoryonova, D. Information Culture in Higher Education: Criteria and Typology [Text] / Darya Zamoryonova // Journal of european economy. - 2015. - Vol. 14, № 4. - P. 347-358.
Короткий огляд (реферат): Suggested definition of «information culture», considered the criteria for determining the level of information culture. Defined level of information culture in higher education in Poltava region, the degree of representation of each type of information culture in the university in general and specifically for each of the three categories of members of universities: the staff, teachers and students. Found that for service industries – universities, leading only one type of information culture: Rule-following. The definitions «value», «information» and «result» of each type of information culture for universities are characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11217
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 14 (№4) Грудень 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zamoryonova, D..pdf243.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.