Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11515
Назва: Побудова профілю господарсько-економічного середовища в рамках маркетингового аналізу зовнішнього макросередовища сільгоспмашинобудівної галузі України
Інші назви: Building a profile economic-economic environment within marketing analysis of the external macro industry silhospmashynobudivnoyi Ukraine
Автори: Сабецька, Тетяна Ігорівна
Дата публікації: 2010
Видавництво: Nauka i studia
Бібліографічний опис: Сабецька Т.І. Побудова профілю господарсько-економічного середовища в рамках маркетингового аналізу зовнішнього макросередовища сільгоспмашинобудівної галузі України / Т.І. Сабецька // Європейська наука ХХІ століття – 2010: матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф. (Перемишль 7-15 травня 2010 р.). – Перемишль, 2010. – С. 48-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11515
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.