Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11950
Назва: Організаційно-економічний механізм регулювання ринку споживчих товарів
Інші назви: Organizational-economic mechanism of consumer goods market regulation
Автори: Попович, Тамара Миколаївна
Popovych, T. M.
Ключові слова: ринок споживчих товарів
потенціал ринку
кон’юнктура ринку
відтворювальний цикл
система регулювання ринку
організаційно-економічний механізм регулювання
модель регулювання ринку
концепція розвитку ринку
СОТ
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Попович, Тамара Миколаївна. Організаційно-економічний механізм регулювання ринку споживчих товарів [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Тамара Миколаївна Попович. - Тернопіль : ТНЕУ, 2008. - 257 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Попович Т.М. Організаційно-економічний механізм регулювання ринку споживчих товарів. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.03 – економіка і управління національним господарством. – Тернопільський національний економічний університет, Тернопіль, 2008. У дисертації досліджуються теоретичні, методичні та практичні аспекти організаційно-економічного механізму регулювання ринку споживчих товарів з урахуванням особливостей його функціонування на національному і регіональному рівнях. Визначена економічна та соціальна сутність ринку споживчих товарів, досліджені закономірності його розвитку у відтворювальному циклі, розроблена організаційна 19 модель функціонування ринкових механізмів. Обґрунтовано необхідність державного регулювання РСТ, визначені складові організаційно-економічного механізму регулювання ринку, сформовані підходи до побудови системи державного регулювання. Проведений системний аналіз стану та основних структурних трансформацій ринку споживчих товарів, зроблені аналітичні оцінки організаційно-функціональних та економічних механізмів регулювання ринку споживчих товарів на національному та регіональному рівнях. Розроблено нові концептуальні підходи до регулювання ринку споживчих товарів. Обґрунтовані напрямки підвищення ефективності використання маркетингу в регулюванні ринку споживчих товарів, розроблена система трендових і факторних моделей прогнозування місткості основних сегментів ринку споживчих товарів, запропоновані підходи до формування регуляторної політики щодо розвитку ринку споживчих товарів в умовах входження України в СОТ. Ключові слова: ринок споживчих товарів, потенціал ринку, кон’юнктура ринку, відтворювальний цикл, система регулювання ринку, організаційно-економічний механізм регулювання, модель регулювання ринку, концепція розвитку ринку, СОТ. ANNOTATION Popovych T.M. Organizational-economic mechanism of consumer goods market regulation. – Manuscript. Thesis for a candidate degree in the field of Economic Sciences by speciality 08.00.03 – Economy and Management of National Economy. – Ternopil National Economic University, Ternopil, 2008. Theoretical, methodical and practical aspects of organizational-economic mechanism of regulation of consumer goods market with the peculiarities of its functioning at national and regional levels and European integration processes are studied in the thesis. The economic and social essence of consumer goods market is defined, the rules of its development in the replication cycle are investigated, the organizational model of market mechanism functioning is presented.. The systemic analysis of the position and basic structural transformations of consumer goods market is conducted; the analytical estimations of organizational-functional and economic mechanisms of consumer goods market regulation are done at national and regional levels. The principal reasons of consumer goods market destabilization are set. New conceptual approaches to consumer goods market regulation are developed. The directions of efficiency increase of the marketing use in consumer goods market regulation are grounded, the system of trend and factor models of prediction of basic segments capacity of consumer goods market is developed, the approaches to forming of regulatory policy concerning development of consumer goods market within transition of Ukraine to WTO are offered. Keywords: consumer goods market, market potential, economic trends market performance, a system of the state market regulation, organizational-economic mechanism of regulation, model of the market regulation, concept of market development, strategy of market regulation improvement, WT.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11950
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popovych_T. Disert.pdf1.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.