Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12122
Назва: | Впровадження модульного навчання як умова емоційної взаємодії між викладачами і студентами: методологія і теорія |
Інші назви: | Implementing ECTS as the condition of emotional interaction of teachers and students: methodology and theory |
Автори: | Зарішняк (Гапійчук), Інна Миколаївна |
Ключові слова: | технології навчання педагогічні технології модульне навчання |
Дата публікації: | 2000 |
Видавництво: | Київ-Вінниця, Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. |
Бібліографічний опис: | Гапійчук І. М. Впровадження модульного навчання як умова емоційної взаємодії між викладачами і студентами: методологія і теорія / І. М. Гапійчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми// Зб. наук. пр. / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. - Київ-Вінниця: ДОВ Вінниця, 2000. - С. 324-327. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто трактування наукового поняття "педагогічна технологія". Проаналізовано українську версію системи модульного навчання у ВНЗ. Визначено умови ефективності модульного навчання. Розкрито зв`я зок методологічної складової модульного навчання з дидактичною умоційною взаємодією між викладачами і студентами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12122 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Скан 7 февр. 2017 г., 12.20.pdf | 4.59 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.