Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12122
Назва: Впровадження модульного навчання як умова емоційної взаємодії між викладачами і студентами: методологія і теорія
Інші назви: Implementing ECTS as the condition of emotional interaction of teachers and students: methodology and theory
Автори: Зарішняк (Гапійчук), Інна Миколаївна
Ключові слова: технології навчання
педагогічні технології
модульне навчання
Дата публікації: 2000
Видавництво: Київ-Вінниця, Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми.
Бібліографічний опис: Гапійчук І. М. Впровадження модульного навчання як умова емоційної взаємодії між викладачами і студентами: методологія і теорія / І. М. Гапійчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми// Зб. наук. пр. / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. - Київ-Вінниця: ДОВ Вінниця, 2000. - С. 324-327.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто трактування наукового поняття "педагогічна технологія". Проаналізовано українську версію системи модульного навчання у ВНЗ. Визначено умови ефективності модульного навчання. Розкрито зв`я зок методологічної складової модульного навчання з дидактичною умоційною взаємодією між викладачами і студентами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12122
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 7 февр. 2017 г., 12.20.pdf4.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.