Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12132
Назва: ВПЛИВ ЧИННИКІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ МОЛОКОПЕРЕРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: EFFECT ENVIRONMENTAL FACTORS THE FORMATION OF MARKETING STRATEGY DAIRY PLANTS
Автори: Бойчик, Ірина Михайлівна
Boychyk, I. M.
Ключові слова: маркетингова стратегія
макросередовище
мікросередовище
ринкова позиція
розширення ринку
частка ринку
стратегія проникнення
диверсифікація
диференціація продукту
Дата публікації: 2011
Видавництво: Інноваційна економіка
Бібліографічний опис: Бойчик І. М. Вплив чинників зовнішнього середовища на формування маркетингової стратегії молокопереробного підприємства / І.М.Бойчик // Інноваційна економіка. - 2011. - № 6 [25]. - С. 190-204.
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті розглянуто сутність маркетингової стратегії та її залежність від умов зовнішнього середовища підприємства, проаналізовано сукупність чинників макро- і мікросередовища, які впливають на формування маркетингових стратегій молокопереробних підприємств, обґрунтований вибір маркетингових стратегій, які можуть бути використані ними при взаємодії різних чинників зовнішнього середовища. Annotation. The article deals with the essence of marketing strategy and its dependence on environmental conditions the company, analyzed a set of macro factors and the microenvironment that influence the formation of marketing strategies for milk business, a reasonable choice of marketing strategies that can be used by them in the interaction of various factors of the environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12132
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вплив зовн середов ...вересень 2011.pdf938.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.