Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1224
Назва: Цивілізаційні і міжкультурні виміри міжнародного менеджменту
Інші назви: Civilization and cross-cultural aspects of the international management
Автори: Куриляк, Віталіна Євгенівна
Kurylyak, Vitalina Yevhenivna
Ключові слова: міжнародний менеджмент
international management
міжкультурний менеджмент
cross-cultural management
цивілізація
civilization
довіра
trust
міжнародна політична економія
international political economy
менеджмент паблік афеарз
public affairs management
міжнародний менеджмент персоналу
international personnel management
міжнародний маркетинг
international marketing
міжкультурний маркетинг
intercultural marketing
переговори
negotiations
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Куриляк, Віталіна Євгенівна. Цивілізаційні і міжкультурні виміри міжнародного менеджменту [Текст] : дис. ... д-ра екон. наук : спец. 08.00.02 - світове господарство і міжнародні економічні відносини / Віталіна Євгенівна Куриляк. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - 465 с.
Короткий огляд (реферат): Анотація Куриляк В. Є. Цивілізаційні і міжкультурні виміри міжнародного менеджменту. - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.02 - світове господарство і міжнародні економічні відносини. - Тернопільський національний економічний університет. -Тернопіль, 2011. У дисертації подано теоретичні узагальнення глобальних тенденцій розвитку, аналіз практики міжнародного співробітництва, дослідження форм і методів управління економічними процесами, на основі яких обґрунтована концепція цивілізаційних і міжкультурних вимірів міжнародного менеджменту. Вона складається з трьох блоків: теоретико-методологічних основ економічної цивілізації, розвитку комплексу міжнародного менеджменту у сфері бізнесу та міжнародного підприємництва і підприємницького менеджменту. Доведено, що управління світоцивілізаційними процесами переорієнтовується на нову економічну етику і якісно вищі завдання розвитку на всіх рівнях господарювання. Проведено дослідження інституалізації економіки та розвитку міжнародного менеджменту. Зокрема, розглянуто мікроекономічні стратегії інтернаціоналізації та стратегічний менеджмент ТНК, менеджмент персоналу та паблік афеарз іноземного підприємства ТНК. Виходячи з логіки дослідження імперативу міжцивілізаційних процесів досліджено міжкультурну взаємодію в системі економічних відносин та обґрунтовано економічні основи міжкультурних процесів та розвиток методів міжкультурного менеджменту фірми. Ключові слова: міжнародний менеджмент, міжкультурний менеджмент, цивілізація, довіра, міжнародна політична економія, менеджмент паблік афеарз, міжнародний менеджмент персоналу, міжнародний маркетинг, міжкультурний маркетинг, переговори. Annotation Vitalina Kurylyak. Civilization and cross-cultural aspects of the international management. - Manuscript Thesis submitted for the degree - Doctor of Economic Sciences in speciality 08.00.02 - World Economy and International Economic Relations. - Ternopil National Economic University. - Ternopil, 2011. The thesis elaborates on the theoretical generalisations of global development tendencies, analysis of international cooperation practice, and research of the forms and methods of economic processes management, based on which the author develops the concept of civilizational and cross-cultural dimensions of international management. The work comprises of three blocks: theoretical and methodological foundations of economic civilisation, development of the complex of international management in business, and international entrepreneurship and entrepreneurial management. The author proves that management of global civilisational processes is being reoriented towards new economic ethics and qualitatively superior objectives of development at all levels of economy. The author investigates the institutionalisation of economics and development of international management, in particular, the microeconomic strategies of internationalisation and strategic managent of TNCs, management of personnel, and public affairs of foreign TNCs. Proceeding from the logic of inter-civilisational processes research imperative, the author investigates cross-cultural interrelationships in the system of economic relations and substantiates economic fundamentals of cross-cultural processes, as well as development of the methods of cross-cultural management of the firm. Keywords: international management, cross-cultural management, civilization, trust, international political economy, public affairs management, international personnel management, international marketing, intercultural marketing, negotiations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1224
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.10.05дисертація 22.09.11.pdf4.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.