Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1238
Назва: Ефективність використання маркетингових стратегій
Автори: Вівчар, Оксана Іванівна
Ключові слова: маркетингова стратегія
стратегічне управління
стратегія диверсифікації
стратегія інтернаціоналізації
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Вівчар О. І. Ефективність використання маркетингових стратегій / О. І. Вівчар // Галицький економічний вісник. – 2011. – № 2(31) – С. 166–173
Короткий огляд (реферат): Досліджено основні аспекти виходу вітчизняних підприємств на зовнішній ринок та застосування відповідного механізму впровадження маркетингової стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1238
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf213.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.