Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12686
Назва: Особливості викладання курсу історії України студентам з порушенням слуху.
Автори: Очеретяний, Володимир Васильвич
Ключові слова: вищі навчальні заклади ІV рівнів акредитації, глухі студенти, особи з порушеннями слуху, психолого-педагогічний супровід, студенти зі зниженим слухом
higher education accreditation levels, deaf students, people with hearing impairments, psychological and pedagogical assistance for students with reduced hearing
вузы IV уровней аккредитации, глухие студенты, лица с нарушениями слуха, психолого-педагогическое сопровождение, студенты с пониженным слухом
Дата публікації: 2015
Видавництво: ТОВ Ніланд ЛТД
Бібліографічний опис: Очеретяний В.В. Особливості викладання курсу історії України студентам з порушенням слуху. / В.В. Очеретяний // Інклюзивне навчання осіб з інвалідністю у системі вищої освіти України : [монографія] / Колектив авторів; відп. ред. Г.В. Давиденко. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015. – С. – 107-113.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню процесу навчання осіб з вадами слуху у вищих навчальних закладах ІV рівнів акредитації. У статті досліджено проблеми навчання студентів з вадами слуху у ВНЗ; виділено передумови підвищення освітнього рівня осіб цієї категорії; представлено загальну характеристику та розкрито специфіку процесу навчання глухих студентів та студентів зі зниженим слухом.; теоретично обґрунтовано і визначено організаційно-педагогічні умови, що забезпечують підвищення ефективності навчання юнаків і дівчат з порушеннями слуху у вищих навчальних закладах. To research training for those with hearing disabilities in higher education accreditation levels. This paper investigates the problem of teaching students with hearing impairments in high school; allocated premise of raising the educational level of this category; presents general characteristics and revealed specifics of deaf education students and students with reduced hearing.; theoretically grounded and defined pedagogical conditions that increase the effectiveness of teaching young people with hearing impairment in higher education. Статья посвящена исследованию процесса обучения лиц с недостатками слуха в высших учебных заведениях IV уровней аккредитации. В статье исследованы проблемы обучения студентов с нарушениями слуха в вузе; выделено предпосылки повышения образовательного уровня лиц этой категории; представлена общая характеристика и раскрыта специфика процесса обучения глухих студентов и студентов с пониженным слухом.; теоретически обосновано и определены организационно-педагогические условия, обеспечивающие повышение эффективности обучения юношей и девушек с нарушениями слуха в высших учебных заведениях.
Опис: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12686
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монограф 2015.pdf1.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.