Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12715
Назва: Проблема наукового статусу психоаналітичної парадигми
Інші назви: Problem of Scientific Status of Psycho-Analytical Paradigm
Автори: Фільц, Олександр
Мединська, Юлія
Filts, Oleksandr
Medynska, Yulia
Ключові слова: психоаналіз
парадигма
класична, некласична та посткласична наукові парадигми
позасвідоме як об’єкт психоаналізу
наукова фальсифікація
науково-дослідницька програма
цінності та ідеали психоаналізу
проблема мірності у психоаналізі
психоаналіз як наука
психоаналіз як мистецтво
психоаналітична освіта
psychoanalysis
paradigm
classical, non- classical and postclassical scientific paradigms
oncon-sciousness as an object of psychoanalysis
scientific falsification
scientific-research programs
values and ideals of psychoanalysis
problem of regularity in psychoanalysis
psychoanalysis as science
psychoanalysis as art
psychoanalytical education
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Фільц, О. Проблема наукового статусу психоаналітичної парадигми [Текст] / Олександр Фільц, Юлія Мединська // Психологія і суспільство. - 2014. - № 4. - С. 75-84.
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює результати дослідження проблемного поля наукового статусу психоаналітичної парадигми В контексті історичного розвитку науки у цілому та методологічних вимог до систем знань, що претендують на важливість наукових. Авторами показано, що трансформація загальнонаукової парадигми від класичної до некласичної та посткласичної дає підстави переглянути питання науковості психоаналізу й теоретично обґрунтовано визначити престижність психоаналізу як подвійного ідентифікованої сфери - як науки І як мистецтва. Вищезазначене має безпосередній вплив на організацію освітнього процесу у царині підготовки фахівців-психоаналітиків. The article highlights the results of studying of problem field of scientific status of psychoanalytical paradigm in the context of historical development of science in general and methodological demands to the system of knowledge, which pretend to be scientifically important. The authors demonstrate that the transformation of general scientific paradigm from classical to nonclassical and post-classical allows reviewing the issues of psychoanalysis being scientific and theoretically substantiate the prestige of psychoanalysis as a doubly identified sphere - as science and art. All mentioned above has a direct influence on the organization of educational process in the domain of training the professionals-psychoanalytics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12715
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2014. - № 4 (58)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фільц О..pdf643.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.