Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12718
Назва: Роль ділової репутації у забезпеченні стратегічної стійкості підприємства
Інші назви: The role of reputation in providing strategic stability of enterprise
Автори: Куц, Людмила Леонтіївна
Ключові слова: ділова репутація
стратегічна стійкість підприємства
конкурентоспроможність
нематеріальний актив
конкурентна перевага
Дата публікації: 2009
Видавництво: Дніпропетровськ: ДНУ
Бібліографічний опис: Куц, Л. Л. Роль ділової репутації у забезпеченні стратегічної стійкості підприємства / Л. Л. Куц // Економіка: проблеми теорії і практики. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2009. – Вип. 255. – Т. I. – С. 282 – 286.
Короткий огляд (реферат): Проведено систематизацію ефектів впливу ділової репутації підприємства на його стратегічну стійкість
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12718
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ділова_репутація.PDF335.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.