Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1276
Назва: Інтегровані маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоздатності підприємства
Інші назви: Integrated marketing communications to ensure the competitiveness of enterprises
Автори: Голубовський, Петро Володимирович
Holubovskys, P. V.
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, маркетингові комунікації, інтегровані маркетингові комунікації
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль
Короткий огляд (реферат): Голубовський П. В. Інтегровані маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоздатності підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.050108 – маркетинг / Петро Володимирович Голубовський ; наук. керівник к.е.н., доцент Ю. В. Мельник. – Тернопіль, 2012. – 153 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1276
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holubovskys P. V. MUNzm-51.pdf1.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.