Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1277
Назва: Система стимулювання збуту в діяльності підприємства на зовнішньому ринку
Інші назви: The system of sales promotion in the enterprise on the international market
Автори: Мукомела, Уляна Ігорівна
Mukomela, U. I.
Ключові слова: стимулювання збуту, зовнішній ринок, продукція, торгівельна мережа, споживач
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Мукомела У. І. Система стимулювання збуту в діяльності підприємства на зовнішньому ринку : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050701 – маркетинг магістер. програма – міжнародний маркетинг / Уляна Ігорівна Мукомела ; наук. керівник к.е.н. О. С. Братко. – Тернопіль, 2012. – 115 с.
Короткий огляд (реферат): Розробка теоретичних, методичних та організаційних положень і практичних рекомендацій щодо формування системи стимулювання збуту в діяльності підприємств на зовнішньому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1277
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mukomela U.I. MUNm-51.pdf926.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.