Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1280
Назва: Маркетингова стратегія транснаціональної компанії
Інші назви: Marketing strategy transnational company
Автори: Огороднік, Артем Леонідович
Ogorodnik, A. L.
Ключові слова: маркетингова стратегія, транснаціональна компанія, підприємство, міжнародний ринок, господарська діяльність
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Огороднік А. Л. Маркетингова стратегія транснаціональної компанії : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.050108 – маркетинг / Артем Леонідович Огороднік ; наук. керівник ст. викладач Д. В. Гаргула. – Тернопіль, 2012. – 148 с.
Короткий огляд (реферат): Пοшук шляхів реалізація маркетингοвοї стратегії кοмпанії на міжнарοднοму ринку та її адаптації в умοвах рοзвитку ринкοвοї екοнοміки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1280
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ogorodnik A.L., MUNzm-51.pdf1.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.