Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12831
Назва: СПЕЦИФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ВЗАЄМОДІЇ ПІДПРИЄМСТВ І БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВ
Інші назви: SPECIFIC FEATURES OF THE INTERACTION BETWEEN COMPANIES AND BANKING INSTITUTIONS
Автори: Фурса, Тетяна Петрівна
Ключові слова: взаємодія підприємств і банківських установ
підприємство
банківські установи
фінансові відносини
Дата публікації: кві-2014
Видавництво: Інвестиції: практика то досвід, - Чорноморський державний університет імені Петра Могили
Бібліографічний опис: Фурса, Т. П. Специфічні особливості процесу взаємодії підприємств і банківських установ / Т. П. Фурса // Інвестиції : практика та досвід. – 2014. – № 24. – С. 47-52.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні основи взаємодії підприємств і банківських установ. Прове¬дено аналіз наукових праць, присвячених специфічним аспектам процесу взаємодії підприємств І банківських установ, що дозволить забезпечити посилення впливу інформацій¬них технологій на способи і форми взаємодії банківських установ і підприємств. Уточнено суть поняття "взаємодія " та визначено чинники, які впливають на розвиток систе¬ми взаємодії підприємств і банківських установ. Проаналізовано вплив суб’єктивного чинника на взаємодію банківських установ І підприємств. У зв'язку з цим обгрунтовано необхідність у спільній роботі з стратегічного планування (проектний підхід), запропоновані, нові форми взає¬модії (придбання або управління акціями підприємств, організація роботи за принципом хол¬дингу, формування замкнутого циклу підприємств). Досліджено організаційно-економічний аспект взаємодії підприємств і банківських установ, що дозволяє вирішити проблему с труктуризаці ї економічних зв 'язків між суб'єктами взаємодії, що включає обмін фінансовими і інформаційними ресурсами, і його оптимізацію. The article deals with the theoretical foundations of interaction between enterprises and banks. The analysis of scientific papers on specific aspects of the interaction between companies and banking institutions that will ensure the growing influence ofinformation technology on the ways and forms of cooperation between banks and enterprises. The essence of the concept of "interaction "and identifies factors that influence the development of the system of interaction between enterprises and banks. The influence of subjective factors in the interaction of banks and businesses. In this regard, the necessity of working together in strategic planning (project approach) proposed new forms of interaction for purchase shares of enterprises management, organization of work on the principle of holding companies forming closed loop). Organizational-economic aspect of interaction between enterprises and banks, which solves the problem of structuring economic relations between the subjects of interaction, including the exchange of financial and information resources, and its optimization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12831
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.