Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12865
Назва: Forming the Concept uf Hospitality in Innovative Marketing Services of Restaurant Enterprises
Автори: Matviyiv, Mykola
Ключові слова: Hospitality
European standards of food products
innovative marketing
marketing mix of restaurant services
molecular cuisine
restaurant industry
Дата публікації: 2014
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Matviyiv, M. Forming the Concept uf Hospitality in Innovative Marketing Services of Restaurant Enterprises [Text] / Mykola Matviyiv // Journal of european economy. - 2014. - Vol. 13, № 3. - P. 299-317.
Короткий огляд (реферат): The essence of the hospitality concept in innovative marketing of restaurant companies is considered. The concept of hospitality stems from the relationships marketing concept and has its own field of application related to a friendly reception and quality service guests (customers), restaurants, hotels, cruise ships, casinos, resorts, boarding houses, motels, hostels etc. Two modern directions of hospitality develpoment, namely hospitality providing guests housing and conveniences (hotel industry) and hospitality providing entertainment and catering (restaurant industry) are characterized. The classification of European national cuisines and molecular cuisine, as the fashion trend in cooking that indicate the different dishes with unusual combinations of properties and components is done.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12865
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№3) Вересень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matviyiv M..pdf193.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.