Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12923
Назва: Досвід Швеції у використанні інформаційних технологій у навчанні іноземних мов
Інші назви: Swedish experience of applying IT in FL teaching
Автори: Мовчан, Лариса Григорівна
Ключові слова: іноземні мови
інформаційні технології
ноутбук
Дата публікації: 2014
Видавництво: Київ-Вінниця, Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми.
Бібліографічний опис: Мовчан Л. Г. Досвід Швеції у використанні інформаційних технологій у навчанні іноземних мов / Л. Г. Мовчан // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. - Випуск 39 / Редкол.: І. А. Зязюн (голова) та ін. - Київ-Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2014. - С.51-56.
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає основні аспекти використання інформаційних технологій у навчанні іноземних мов у середніх навчальних закладах Швеції; виявлені переваги та недоліки комп'ютеризації навчального процесу. Статья рассматривает основные аспекты использования информационных технологий в обучении иностранным языкам в средних учебных заведениях Швеции; выявлены преимущества и недостатки компьютеризации учебного процесса. The article deals with the main aspects of using information technologies in foreing language learning and teaching.at Swedish school. Advantages and disadvantages of computer-based foreing language education are found out, the role of the teacher in efficiency of this teaching means is defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12923
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 15 февр. 2017 г., 09.25.pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.