Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12933
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОЛІМПІЙСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
Автори: Братко, Олександра Семенівна
Сохацький, Олександер Юрійович
Ключові слова: спортивний маркетинг
олімпійський маркетинг
елементи олімпійського маркетингу
спортивні товари
програми МОК
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність використання маркетингу в спорті в цілому і олімпійському русі, зокрема; охарактеризовано основні елементи олімпійського маркетингу та ряд маркетингових програм МОК; окреслено ряд проблем, пов’язаних з комерціалізацією спорту та шляхи їх вирішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12933
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретичнi_засади_олiмпiйс_кого_маркетингу.pdf255.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.