Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12936
Назва: Сутність маркетингового аналізу товарної політики
Автори: Братко, Олександра Семенівна
Лагоцька, Наталія Зіновіївна
Ключові слова: Товарна політика
маркетинговий аналіз
споживча цінність
позиціонування бренда
капітал бренда
життєвий цикл товару
Дата публікації: 2012
Видавництво: Інноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал. – 2012. – № 1 (27).– С. 213-218.
Короткий огляд (реферат): Визначено об’єкт, предмет та завдання маркетингового аналізу товарної політики. Розкрито зміст та ідентифіковано ключові методи маркетингового аналізу структурних елементів товару.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12936
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анал_з товарної пол_тики.pdf233.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.