Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13018
Назва: Таргетинг – один из видов стратегической рекламы
Автори: Карась, Елена
Ключові слова: таргетинг
реклама
сегментация
маркетинг
целевой рынок
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЭУ
Бібліографічний опис: Карась, Е. Таргетинг – один из видов стратегической рекламы [Текст] / Елена Карась // Журнал европейской экономики. - 2014. - Т. 13, № 3. - С. 347-356.
Короткий огляд (реферат): Раскрыто понятие таргетинга. Охарактеризован круг задач, решаемых таргетингом. Предложено применение таргетинга как одного из средств Интернет-рекламы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13018
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№3) Вересень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карась Е..pdf225.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.