Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13040
Назва: Методика вибору підприємств-конкурентів, для здійснення аналізу господарської діяльності фірми в сучасних ринкових умовах
Автори: Карапетян, Едуард Томікович
Ключові слова: підприємство
конкуренти
якість
аналіз
трудомісткість
цілі
методи
результати
Дата публікації: 2001
Видавництво: Карапетян, Е.Т. Методика вибору підприємств-конкурентів, для здійснення аналізу господарської діяльності фірми в сучасних ринкових умовах [Текст] / Е.Т. Карапетян // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 115. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2001. – С. 200-204
Короткий огляд (реферат): Від складу підприємств-конкурентів, які аналізуються буде залежати повнота і якість аналізу, а також значимість і трудомісткість його результатів. В залежності від поставлених цілей можуть бути використані різні методи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13040
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.