Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13182
Назва: Територіальний маркетинг у процесі створення та зміцнення територіальної ідентичності
Автори: Рашковскі, Анджей
Ключові слова: територіальна ідентичність
територіальний маркетинг
територіальна одиниця
соціально-економічний розвиток
фактори конкурентоспроможності
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Рашковскі, А. Територіальний маркетинг у процесі створення та зміцнення територіальної ідентичності [Текст] / Анджей Рашковскі // Журнал європейської економіки. - 2014. - Т. 13, № 2. - С. 193-204.
Короткий огляд (реферат): Обговорюються проблеми, пов’язані з територіальним маркетингом у процесі створення та зміцнення територіальної ідентичності. Територіальна ідентичність, посилена діяльністю в рамках територіального маркетингу, становить найважливішу складову процесу розвитку сучасних територіальних одиниць і здійснюється через емоційні зв’язки даної громади з місцем її перебування. Суть даної праці полягає в презентації окремих елементів, які становлять собою сфери територіального маркетингу і можуть спричиняти позитивний вплив на зміцнення регіональної ідентичності. Кожну з цих сфер доповнює перелік потенційних вигод у даному конкретному контексті. Сюди входять такі фактори, як бренд (якість) та імідж місця, ефективне стимулювання процесу, підтримка підприємництва, організація заходів, регіональне (місцеве) виробництво, корпоративна ідентичність територіальних одиниць, міжнародне співробітництво, креативність органів самоврядування або гнучкість системи управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13182
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№2) Червень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рашковскі О..pdf210.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.