Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13483
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТІВ
Автори: Окрепкий, Ростислав Богданович
Штефанич, Дмитро Андрійович
Ключові слова: маркетинговий аналіз
конкуренти
ринкові лідери
конкурентноздатність товару
конкурентоспроможність фірми
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник Тернопільського національного економічного університету
Бібліографічний опис: Штефанич, Д. Теоретичні засади маркетингового аналізу конкурентів / Дмитро Штефанич, Ростислав Окрепкий // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2010. – Вип. 1. – С. 103-110.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано існуючі підходи до сутності маркетингового аналізу конкурентів фірми; визначені завдання, які стоять перед його проведенням; вказані джерела аналітичної інформації та окреслена послідовність маркетингового аналізу конкурентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13483
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
теоретичні засади маркетингового аналізу конкурентів.pdf223.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.