Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13560
Назва: STUDENTS’ PERCEPTIONS OF TEACHING METHODS USED IN BUSINESS ENGLISH CLASSES IN ECONOMIC UNIVERSITY
Інші назви: Досліджено як сучасні студенти економічного університету сприймають запропоновані їм інноваційні інтерактивні методики викладання ділової англійської мови. Здійснено аналіз особливостей сприйняття традиційних та інноваційних методик викладання ділової англійської мови студентами та кількісний аналіз використання викладачами конкретних методів викладання на заняттях. В дослідженні взяли участь 250 студентів та 12 викладачів Тернопільського національного економічного університету. Тестування студентів та аналіз даних показав, що студенти надають перевагу інтерактивним методам викладання, проте традиційні методи використовуються частіше на заняттях.
Автори: Батрин, Наталія Володимирівна
Шилінська, Інна Феодосіївна
Ключові слова: Ключові слова: інтерактивні методи викладання, традиційні методи викладання, групові дискусії, учбові ситуації, проблемне навчання, мозкова атака.
Дата публікації: 2016
Видавництво: «ВІСНИК ЧЕРКАСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ»
Серія/номер: СЕРІЯ «ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ»;
Короткий огляд (реферат): Досліджено як сучасні студенти економічного університету сприймають запропоновані їм інноваційні інтерактивні методики викладання ділової англійської мови. Здійснено аналіз особливостей сприйняття традиційних та інноваційних методик викладання ділової англійської мови студентами та кількісний аналіз використання викладачами конкретних методів викладання на заняттях. В дослідженні взяли участь 250 студентів та 12 викладачів Тернопільського національного економічного університету. Тестування студентів та аналіз даних показав, що студенти надають перевагу інтерактивним методам викладання, проте традиційні методи використовуються частіше на заняттях.
Опис: Досліджено як сучасні студенти економічного університету сприймають запропоновані їм інноваційні інтерактивні методики викладання ділової англійської мови. Здійснено аналіз особливостей сприйняття традиційних та інноваційних методик викладання ділової англійської мови студентами та кількісний аналіз використання викладачами конкретних методів викладання на заняттях. В дослідженні взяли участь 250 студентів та 12 викладачів Тернопільського національного економічного університету. Тестування студентів та аналіз даних показав, що студенти надають перевагу інтерактивним методам викладання, проте традиційні методи використовуються частіше на заняттях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13560
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
STUDENTS’_PERCEPTIONS.PDF423.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.