Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13593
Назва: Ціноутворення у сфері міжнародного туризму: теоретико-методологічні засади
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: ціна, особливості ціноутворення на турпродукти, чинники і методи ціноутворення
Дата публікації: 2011
Видавництво: Київ, СЕУ / Рівне, НУВГП
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. А. Ціноутворення у сфері міжнародного туризму: теоретико-методологічні засади / Г.А. Заячковська/ Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції. Зб. наук. праць: Вип. XVІІ, № 4. – Київ, СЕУ / Рівне, НУВГП, 2011.- С. 182-192.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду теоретико-методологічних засад ціноутворення у сфері міжнародного туризму. The article examines the theoretical and methodological principles of pricing in international tourism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13593
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ціноутворення у сфері мт.pdf221.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.