Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13596
Назва: Критерії сегментування ринку міжнародних туристичних послуг
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: сегментування за групами споживачів, сегментування за турпродуктом, сегментування за основними конкурентами, географічні, демографічні, соціально-економічні, психографічні, поведінкові, геодемографічні критерії сегментування
Дата публікації: 2011
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. Критерії сегментування ринку міжнародних туристичних послуг / Галина Заячковська // Економічний аналіз : зб. наук. праць каф. екон. аналізу і статистики. – Тернопіль, 2011. – Вип. 9, ч. 3. – С. 115-118.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сегментування ринку міжнародних туристичних послуг за групами споживачів, турпродуктами та основними конкурентами. Особлива увага звертається на аналіз географічних, демографічних, соціально-економічних, психографічних, поведінкових та геодемографічних критеріїв сегментування. Market of international tourist services segmentation is considered according to the groups of users, tourist’s products and basic competitors. The special attention is spared to the analysis of geographical, demographic, socioeconomic, psychographic, conduct and geodemographic criteria of segmentation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13596
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
критерії сегментування ринку.pdf214.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.