Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13598
Назва: Теоретичні аспекти сегментації ринку міжнародних туристичних послуг
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: ринок міжнародних туристичних послуг, сегментація, мікросегментація, макросегментація, принципи сегментації, споживачі туристичних послуг, критерії сегментації
segmentation, microsegmentation, macrosegmentation
Дата публікації: 2011
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Заячковська Г. Теоретичні аспекти сегментації ринку міжнародних туристичних послуг [Електронний ресурс] / Галина Заячковська // Галицький економічний вісник. – 2011. – №3(32). – С.180-186.
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні аспекти сегментації ринку міжнародних туристичних послуг. Розглянуто макро- та мікросегментацію туристичного ринку, принципи і критерії сегментації. The theoretical aspects of the segmentation of market of international tourist services are investigated. It is considered macro- and microsegmentatin of tourist market, principles and criteria of segmentation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13598
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
теоретичні аспекти сегментації ринку міжнародних.pdf207.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.