Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13599
Назва: Туристичний імідж України: суть та проблеми формування
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: имидж страны, туристический имидж страны, управления имиджем, формирования туристического имиджа страны
Дата публікації: 2011
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. Туристичний імідж країни: суть та проблеми формування / Галина Заячковська // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2011. – Вип. 3. – С. 16-22.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрена сущность имиджа и туристического имиджа страны, определены его составляющие и проблемы формирования туристического имиджа Украины
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13599
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
туристичний імідж країни суть .pdf532.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.