Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13612
Назва: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ ПРАКТИКИ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ІЗ ЗАПОБІГАННЯ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: торгівля людьми, маркетинг, некомерційна організація, маркетингова комунікація, уразлива група населення
Дата публікації: 2013
Видавництво: Маркетинг і менеджмент інновацій
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми / Т. М. Борисова // Маркетинг і менеджмент інновацій.–2013.–№ 4.–С. 75–85
Серія/номер: ;4
Короткий огляд (реферат): У статті представлена частина результатів дослідження стану виконання Україною Конвенції Ради Європи про заходи щодо протидії торгівлі людьми, в якому автор брала участь та готувала аналітичний звіт для GRETA. Проаналізовані маркетингові комунікаційні заходи за аспектами: координованість діяльності відправників, цільова спрямованість, тематика повідомлення, обґрунтованість вибору цільових аудиторій, канали передавання повідомлення, наявність зворотного зв'язку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13612
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysova_torhivlya_lyudmy.pdf286.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.