Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13615
Назва: Концептуальна схема некомерційного маркетингу
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: некомерційний маркетинг, концептуальна схема, неко- мерційна організація, континуум, принципи, конкурентна перевага
Дата публікації: 2014
Видавництво: Стратегія економічного розвитку України
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Концептуальна схема некомерційного маркетингу / Т. М. Борисова // Стратегія економічного розвитку України.–2014.–№ 34.–С. 170–176
Серія/номер: ;34
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано концептуальну схему некомерційного маркетингу, визначено її структурні елементи та спосіб їх взаємодії. Обґрунтовано, як співвідносяться категорії «некомерційний маркетинг» і «маркетинг некомерційних суб’єктів»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13615
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koncept_shema_2014_34_31.pdf403.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.