Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13616
Назва: Маркетинговий менеджмент
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Штефанич, Дмитро Андрійович
Дячун, Ольга Дмитрівна
Семенюк, Світлана Богданівна
Братко, Олександра Семенівна
Дата публікації: 2015
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / Д. А. Штефанич, О. Д. Дячун, Г. А. Заячковська, С. Б. Семенюк, О. С. Братко; ред.: Д. А. Штефанич; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - 230 c.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність, функції та принципи маркетингового менеджменту. Викладено інформацію про процес та організацію маркетингового менеджменту, принципи побудови маркетингових організаційних структур, їх завдання та функції. Висвітлено питання маркетингового планування та його види. Розкрито зміст маркетингових стратегій, подано види маркетингового контролю та порядок його проведення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13616
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВИЙ___МЕНЕДЖМЕНТ.pdf2.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.