Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13623
Назва: Аналітичне обгрунтування цінової політики підприємства
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Загородна, Ольга Михайлівна
Ключові слова: ціна
price
цінова політика
pricing policy
змінні витрати
variable costs
постійні витрати
fixed costs
очікуваний прибуток
expected profit
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний еконмічний університет
Бібліографічний опис: Загородна О.М. Аналітичне обгрунтування цінової політики підприємства/ О.М.Загородна В.М. Серединська//Економічний аналіз:зб.наук.праць Терноп.нац.економ..ун-ту.-Тернопіль, 2013.-Вип.12,ч.3.-С.136-143.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано методичні підходи до аналітичного обґрунтування ціни на продукцію. На конкретних прикладах розглянуто ситуації, за яких виникає необхідність і можливість її коригування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13623
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111аналітичне обґрунтування цінової політики.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.