Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13647
Назва: МАРКЕТИНГ БЛАГОДІЙНИХ І ВОЛОНТЕРСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: маркетинг, некомерційна організація,благодійна організація, волонтерська організація, маркетингова комунікація, уразлива група населення
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Маркетинг благодійних і волонтерських організацій / Т. М. Борисова // Галицький економічний вісник.–2015.–№ 2 (49).–С. 177–187
Серія/номер: ;2 (49)
Короткий огляд (реферат): Досліджені особливості маркетингової діяльності організацій сфери благодійництва та волонтерства через призму і в контексті українських реалій. В статті представлено результати ініційованого автором моніторингу соціальної реклами, трансльованої державними теле- та радіокомпаніями України. Аналіз інформації, отриманої від Міністерства соціальної політики України та Державного комітету телебачення і радіомовлення України, виявив незначну частку соціальної реклами благодійницького спрямування. Розкриті особливості комплексу маркетингу некомерційних організацій сфери благодійництва та волонтерства. Встановлено, що напрямами посилення конкурентних переваг суб’єктів вітчизняної сфери благодійництва та волонтерства повинні стати такі: посилення ринкової орієнтації та системного підходу, диференціація форми представлення некомерційного продукту організацій; посилення обізнаності лідерів організацій у сфері маркетингу. На основі результатів дослідження запропоновано низку рекомендацій
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13647
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Борисова Т.pdf230.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.