Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13653
Назва: ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ОХОРОНИ ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯ
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНУБА
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Особливості маркетингу некомерційних суб’єктів сфери охорони природного довкілля / Т. М. Борисова // Тренди та інновації в сучасній економіці : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 23–24.04.2015р.).–Ч. 4.–Х. : ХНУБА, 2015.–С. 168–172
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13653
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy Borisova T.pdf96.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.