Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13666
Назва: Сучасні методологічні аспекти маркетингу некомерційних суб’єктів
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата публікації: 2015
Видавництво: Сумс. держ. ун-т
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Сучасні методологічні аспекти маркетингу некомерційних суб’єктів / Т. М. Борисова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: Зб. тез доп. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (Суми, 24–25.09.2015р.).–Суми : Сумс. держ. ун-т, 2015.–С. 32–34
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13666
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy Borysova.pdf79.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.