Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13677
Назва: КОНЦЕПЦІЯ НЕКОМЕРЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ: ПОНЯТТЯ І ВИМІРИ
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Концепція некомерційного маркетингу: поняття і виміри / Т. М. Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна візія і виклики глобалізації : зб. тез доп. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. вчен. (Тернопіль, 13–14.03.2014).–Ч. 1.–Тернопіль : ТНЕУ, 2014.–С. 97–99
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13677
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy Borisova T.pdf65.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.