Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13689
Назва: Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвіду
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: громадські та адвокасі організації, право і правові послуги, політична організація, некомерційна організація, маркетинг
Дата публікації: 2014
Видавництво: Терн. націон. техн. ун-т ім. І. Пулюя
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвіду / Т. М. Борисова // Галицький економічний вісник.–2014.–№ 4 (47).–С. 157–170
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості маркетингової діяльності організацій сфери права, адвокасі, політики через призму і в контексті українських реалій. Проаналізовано найвагоміші виклики організаціям досліджуваної сфери України, серед яких посилення конкуренції, посилення державного регулювання прямого впливу некомерційних організацій на законодавство, невідповідність міжнародним стандартам процесу виборів в Україні, підвищення ефективності діяльності некомерційних організацій сфери адвокасі. Виявлено особливості комплексу маркетингу некомерційних організацій сфери права, адвокасі, політики. На основі результатів дослідження запропоновано низку рекомендацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13689
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нове Борисова (28.12.14) (1).pdf249.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.