Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13695
Назва: Analysis of marketing communication actions in human trafficking prevention
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: human trafficking; marketing; nonprofit organization; marketing communication; vulnerable population group.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Актуальні проблеми економіки
Бібліографічний опис: Borysova T. M. Analysis of marketing communication actions in human trafficking prevention / T. M. Borysova // Актуальні проблеми економіки.–2014.–№ 5 (155).–С. 299–308
Короткий огляд (реферат): A part of research results concerning the state of affairs in implementing the Convention on Action against Trafficking in Human Beings in Ukraine, initiated by All Ukrainian NGO Coalition for Combating Trafficking in Human Beings, in which author took part and prepared the analyst report, and also her own researches are presented in the paper. Some shortcomings in the communication process between governmental authorities and target market have been found out during carrying out the research. The marketing communication measures implemented and planned for implementation by government authorities are analyzed in the paper. On the basis of research results and conclusions some recommendations are offered in the paper.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13695
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Article Borysova T.pdf669.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.