Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13966
Назва: УНІВЕРСИТЕТИ ТРЕТЬОГО ТИСЯЧОЛІТТЯ ЯК ОПОРНІ ЦЕНТРИ ГЛОБАЛЬНОГО НАУКОВО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
Автори: Шевчук, Андрій Васильович
Шевчук, Любов Теодорівна
Ключові слова: університети третього тисячоліття
науковий простір
Дата публікації: 2014
Видавництво: Інноваційна економіка. № 4(53), 2014. 468 с. С. 16-21.
Короткий огляд (реферат): Стрімке впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в усі сфери висунули нові подібні вимоги до освіти та науки в різних країнах світу. Їх впровадження в реалії сьогодення стали свідченням формування глобального науково-освітнього простору. Найпотужнішими центрами продукування та дифузії інновацій і знань були університети. Саме вони повинні стати опорними центрами глобального науково-освітнього простору. Але, в сучасних умовах самі університети повинні змінитися з традиційних на прогресивні структури. Вони повинні перетворитися в університети третього тисячоліття, здатні виконувати нові системоформуючі функції, які забезпечать формування глобального науково-освітнього простору, що дозволить інтенсифікувати розвиток усіх галузей знань, насамперед економічної науки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13966
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf143.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
14-zmist.pdf1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.