Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14454
Назва: Аналіз підходів щодо визначення поняття «самовдосконалення особистості»
Автори: Зарішняк, Інна Миколаївна
Ключові слова: самовдосконалення
особистісне самовдосконалення
діяльнісний підхід
акмеологічний підхід
компетентнісний підхід
Дата публікації: 2015
Видавництво: Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Бібліографічний опис: Зарішняк І. М. Аналіз підходів щодо визначення поняття «самовдосконалення особистості» / І. М. Зарішняк // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Додаток 1 до Вип. 35. – Т. VIII (59): Тематичний випуск «Вища освіти України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2015. – С. 92-100.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано діяльнісний,акмеологічний і компетентісний підходи щодо визначення поняття "самовдосконалення". Уточнено поняття "самовдосконалення особистості", визначено передумови самовдосконалення особистості, проаналізовано місце самовдосконалення серед близьких за змістом понять.В статье проанализированы деятельностный, акмеологический и компетентный подходы к определению понятия "самосовершенствования". Уточнено понятие "самосовершенствования личности", определены предпосылки самосовершенствования личности, проанализированы место самосовершенствования среди близких по смыслу понятий.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14454
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 22 февр. 2017 г., 09.03.pdf7.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.