Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14470
Назва: ТРАНСФОРМАЦІЯ РИНКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В УКРАЇНІ ПІД ВПЛИВОМ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
Інші назви: TRANSFORMATION OF MARKETING COMMUNICATIONS MARKET IN UKRAINE UNDER THE INFLUENCE OF GLOBALIZATION
Автори: Братко, Олександра Семенівна
Ключові слова: маркетингові комунікації
ринок маркетингових комунікацій
медійний ринок
маркетингові сервіси
глобалізаційні процеси
Дата публікації: 2017
Видавництво: Sciences of Europe
Бібліографічний опис: № 11 (11), Vol. 3;
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто трансформаційні процеси, що відбуваються на ринку маркетингових комунікацій в Україні. Проаналізовано зміни, що відбулися серед рекламних та інших комунікативних агенцій, а також в середовищі споживачів комунікативних послуг. Наведена характеристика обсягів та динаміки комунікативного ринку України в цілому та за основними секторами, визначено причини змін. Аналіз комунікативного ринку здійснено як за медійною, так і за немедійною (маркетингові сервіси) складовими. Проведений аналіз дозволив підтвердити припущення щодо того, що ринок маркетингових комунікацій в Україні розвивається відповідно до світових тенденцій, що формуються під впливом глобалізаційних процесів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14470
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.